Hai la joaca in parc de ziua copilului!

Hai la joaca duminica 31 mai, incepand cu ora 15.30 in Parcul Carol. Metropotam.ro invita toti copiii de la 1 la 111 ani sa sarbatoreasca ziua copilului cu desene pe asfalt, ratele si vanatorii, frunza, tara tara vrem ostasi, twister, volei, badminton si… jonglerii!

Noi ne prezentam la locul faptei cu cateva perechi de poiuri si de mingi, sa-i invatam pe doritori sa le invarta si sa ne jucam pana obosim!

Mai multe detalii pe Invita.ro.

poster.4

Despre Juggler Punct Ro

Suntem multi. Unii dintre noi sunt avansati, unii incepatori, altii abia au prins "microbul" si nu stiu de unde sa inceapa. Altii inca nici nu stiu ca o sa-i prinda... Vrem sa transformam jonglatul din curiozitate, in cultura, in Romania.

8 gânduri despre „Hai la joaca in parc de ziua copilului!

  1. Putem sa venim si noi vreo 4-5 insi cu yoyo-urile pe langa voi? 🙂
    Stiu ca nu e chiar acelasi tip de jonglerie, dar ma bucur enorm sa descopar oameni noi cu ocupatii noi si in Romania.

    Eu unul detin 6 yoyo-uri, 1 pereche de astrojax si vreo 3 footbags. Pana acum nu prea am avut cu cine sa ma joc sau de la cine sa invat asa ca sper sa ne vedem acolo.

  2. @ teo: abia te asteptam! no one can thread the needle like you can! 🙂

    @ tolique: clar! adu TOT! daca e joaca, joaca sa fie!

    @ coszima: am dat tema la toti samanii sa danseze 3 zile si 3 nopti sa goneasca ploaia… le tinem pumnii sa le iasa 😛

  3. poiuri?! that’s all i need to hear 😀 pot sa imi aduc sosetelele lungi lila in capatul carora am pus orez nuuu? :))

  4. clar! sorry ca abia acum, la spartul targului ti-am vazut comentariul… 😀 daca n-am apucat sa invartim impreuna azi in parc, te asteptam la Street Delivery (12, 13, 14 iunie)! more info soon…

    ai un link de blog sa te punem in blogroll?

Lasă un comentariu